Home Internet to connect your computer, phone, and numerous other devices. Gauge your students’ skill level with the initial test.
Можете да направите запитване директно на телефона 02/4748777, или да отправите запитване на имейл - office@vlan.bg
Можете да направите заявка за инсталация на телефона 02/4748777, или да отправите запитване на имейл - office@vlan.bg
По Банков път - Банковата сметка на фирмата е - BG65CECB979010H9631500, като за име вписвате Ви Лан Нетуърк и за основание вашият абонатен номер/номер на договора.
По EasyPay - във всяка каса на EasyPay можете да направите кешово плащане. Нужно е да кажете името на компанията Ви Лан Нетуърк и вашият абонатен номер/номер на договора.
Ако касиерът не намира фирмата, моля обърнете му внимание, че в системата е написана на кирилица и е Ви Лан Нетуърк.
По EPay - Нужна е регистрация в платформата на Epay.bg. След което на име на търговец въвеждате Ви Лан Нетуърк и абонатния Ви номер.
Извадите за 10 секунди захранващата букса на рутера, за да може да се рестартира. НЕ НАТИСКАЙТЕ КОПЧЕТО RESET, то не рестартира рутера, а го връща до заводски настройки.
Проверете входящият сигнален кабел, дали е включен в рутера. Кабелът трявбва да е включен в порт WAN.
Екранът остава черен или изписва Няма Сигнал (No Signal) и без никакви надписи, когато има проблем в участъка между устройството и телевизора. Във всички други случаи, ще виждате поне логото, когато рестартирате устройството от тока, както и различните съобщенията за грешки. Ако ви е изтекъл абонамента или имате пробем с достъпа, екранът няма да остане черен.
Действия:
– проверете дали телевизорът е включен на същия HDMI вход, на който е закачен кабелът на устройството. Ако например устройството е закачено към HDMI 1, с дистанционното на телевизора изберете източникът, съответстващ на HDMI 1
– възможно е устройството да е “забило”. Изключете го от тока и го включете пак. В първите 30 секунди трябва да се вижда логото и надписа, показващ зареждане.
– възможно е HDMI кабелът да се е извадил. Проверете дали е добре влезнал в устройството и в телевизора. Понякога изглежда, че е влезнал докрай, но в действителност може да влезне още един-два милиметра.
– сменете HDMI входа на телевизора. Има редки случаи, когато конкретен HDMI вход не иска да разпознае устройството, дори ако дотогава е работил безпроблемно.
– рестартирайте телевизора от контакта.
Page loading error
Това означава, че устройството няма връзка с интернет.
Вижте дали срещу Ethernet: пише Enabled. Ако не – проверете мрежовия кабел между устройството и рутера, както и дали рутерът е включен.
Най-честият случай да не работи при включен етернет (лан), е след спиране на тока, когато устройството е тръгнало по-бързо от интернета. Рестартирайте устройството.
Ако срещу “IP:” не пише нищо или пише “n/a”, значи устройството не получава адрес от рутера. Проверете връзката между устройството и рутера и рестартирайте рутера.
Time on the device is not synchronized (времето на вашето устройство не е сверено)
Най-честият случай да не работи при включен етернет (лан), е след спиране на тока, когато устройството е тръгнало по-бързо от интернета. Рестартирайте устройството.
Нуждаеш се от допълнителна информация? Изпратете запитване!