• жк. Студенски град, София
  • office@vlan.bg

Често Задавани Въпроси

Home Internet to connect your computer, phone, and numerous other devices. Gauge your students’ skill level with the initial test.

Можете да направите запитване директно на телефона 02/4748777, или да отправите запитване на имейл - office@vlan.bg

Можете да направите заявка за инсталация на телефона 02/4748777, или да отправите запитване на имейл - office@vlan.bg

По Банков път - Банковата сметка на фирмата е - BG65CECB979010H9631500, като за име вписвате Ви Лан Нетуърк и за основание вашият абонатен номер/номер на договора. По EasyPay - във всяка каса на EasyPay можете да направите кешово плащане. Нужно е да кажете името на компанията Ви Лан Нетуърк и вашият абонатен номер/номер на договора. Ако касиерът не намира фирмата, моля обърнете му внимание, че в системата е написана на кирилица и е Ви Лан Нетуърк. По EPay - Нужна е регистрация в платформата на Epay.bg. След което на име на търговец въвеждате Ви Лан Нетуърк и абонатния Ви номер.

Извадите за 10 секунди захранващата букса на рутера, за да може да се рестартира. НЕ НАТИСКАЙТЕ КОПЧЕТО RESET, то не рестартира рутера, а го връща до заводски настройки. Проверете входящият сигнален кабел, дали е включен в рутера. Кабелът трявбва да е включен в порт WAN.

Екранът остава черен или изписва Няма Сигнал (No Signal) и без никакви надписи, когато има проблем в участъка между устройството и телевизора. Във всички други случаи, ще виждате поне логото, когато рестартирате устройството от тока, както и различните съобщенията за грешки. Ако ви е изтекъл абонамента или имате пробем с достъпа, екранът няма да остане черен. Действия: – проверете дали телевизорът е включен на същия HDMI вход, на който е закачен кабелът на устройството. Ако например устройството е закачено към HDMI 1, с дистанционното на телевизора изберете източникът, съответстващ на HDMI 1 – възможно е устройството да е “забило”. Изключете го от тока и го включете пак. В първите 30 секунди трябва да се вижда логото и надписа, показващ зареждане. – възможно е HDMI кабелът да се е извадил. Проверете дали е добре влезнал в устройството и в телевизора. Понякога изглежда, че е влезнал докрай, но в действителност може да влезне още един-два милиметра. – сменете HDMI входа на телевизора. Има редки случаи, когато конкретен HDMI вход не иска да разпознае устройството, дори ако дотогава е работил безпроблемно. – рестартирайте телевизора от контакта. Page loading error Това означава, че устройството няма връзка с интернет. Вижте дали срещу Ethernet: пише Enabled. Ако не – проверете мрежовия кабел между устройството и рутера, както и дали рутерът е включен. Най-честият случай да не работи при включен етернет (лан), е след спиране на тока, когато устройството е тръгнало по-бързо от интернета. Рестартирайте устройството. Ако срещу “IP:” не пише нищо или пише “n/a”, значи устройството не получава адрес от рутера. Проверете връзката между устройството и рутера и рестартирайте рутера. Time on the device is not synchronized (времето на вашето устройство не е сверено) Най-честият случай да не работи при включен етернет (лан), е след спиране на тока, когато устройството е тръгнало по-бързо от интернета. Рестартирайте устройството.

Нуждаеш се от допълнителна информация?
Изпратете запитване!

    img
    img
    img
    img
    img
    X